Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(8)
Autor
Domínguez Linda R
(1)
Dziedzic Zbigniew
(1)
East Robert (1940- )
(1)
Izydorczyk Jacek (1972- )
(1)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(1)
Królikowski Michał
(1)
Kulesza Michał (1948-2013)
(1)
Lehman Dale E
(1)
Perkowski Maciej
(1)
Png Ivan (1957- )
(1)
Regulski Jerzy (1924-2015)
(1)
Trzciński Maciej (1949- )
(1)
Vanhuele Marc
(1)
Walczyna Borys
(1)
Wiliński Paweł
(1)
Więcław Wojciech (1972- )
(1)
Wright Malcolm (1963- )
(1)
Zeidler Kamil
(1)
Żegnałek Rafał
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Archeolodzy
(1)
Archeologia
(1)
Ceny
(1)
Ekonomia
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Koszty
(1)
Monopol
(1)
Outsourcing
(1)
Popyt
(1)
Prawo karne międzynarodowe
(1)
Rynek
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Spółki
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [363]-394. Indeks.
Cz. I WSTĘP: Założenia i wyjaśnienia dotyczące badań nad zachowaniami konsumentów ; CZ. II SCHEMATY KONSUMPCJI: Lojalność klienta ; Znajomość marki, wartość marki i rozmieszczenie marki ; Rynki Stabilne ; Dynamika rynku ; Cz. III WYJAŚNIENIE PROCESU PODEJMOWANIA DECYZJI: Prognozowanie i wyjaśnianie zachowań ; Przetwarzanie informacji i podejmowanie decyzji ; Jakość a satysfakcja konsumentów ; Cz. IV REAKCJA RYNKU: Reakcja konsumentów na ceny i promocje ; Ujęcie detaliczne ; Wpływ opinii ustnych ; Reakcja na działanie reklamowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-36 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Zarządzanie w mediach / Tadeusz Kowalski. - Wyd. 2 uaktul. i rozsz. - Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2013. - 310 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [291]-302. Indeks.
1. Wprowadzenie do zarządzania w mediach: Dziedzina badań ; Praktyka akademicka ; Dorobek piśmienniczy ; Współczesne stanowiska badawcze ; 2. Innowacyjność i zmiana jako rutynowa praktyka firm medialnych: Zaangażowanie finansowe ; Wpływ struktury rynku ; Zarządzanie zmianą ; Badania nad zarządzaniem zmianą w firmach medialnych ; 3. W poszukiwaniu panaceum: Zarządzanie zawartością w mediach ; Innowacje w zawartości mediów ; Od łańcucha wartości do sieci wartości ; 4. Pracownicy mediów: Teorie zarządzania pracownikami ; Twórcy i "transformersi" ; Liderzy w firmach medialnych ; 5. Podejmowanie decyzji: Proces decydowania ; Menedżerowie są tylko ludźmi ; Decyzja autorytarna ; Decyzja eksperta ; Decyzja poprzez uśrednienie indywidualnych opinii ; Decyzja grupowa podejmowana większością ; Decyzja grupowa podejmowana przez mniejszość ; Decyzja w drodze konsensu ; Decyzja przez zaniechanie ; Decyzja klik ; 6. Portfolio firm medialnych: Zarządzanie portfolio ; Analiza portfela ; Portfolio firm medialnych ; 7. Finanse firm medialnych: Dylematy zysku i odpowiedzialności ; Plany i budżety ; Analizy i wskaźniki ; Inwestycje ; 8. Marketing i komunikacja marketingowa: Od 4P do 4C ; Analizy i badania ; Zarządzanie marką ; 9. Strategie i wizje: Firmy medialne w XXI wieku: Wydawcy książek ; Wydawcy czasopism ; Wydawcy gazet ; Biznes filmowy ; Muzyka popularna ; Przemysł radiowy ; Przemysł telewizyjny ; Firmy internetowe - media strumieniowe ; 10. Wyzwania przyszłości dla zarządzania w mediach: Diagnoza zmian ; Oczekiwania i problemy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99799 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka)
Wykaz aktów prawnych s. [24].
Wprowadzenie do prawa karnego międzynarodowego ; Typy, geneza i działalność międzynarodowych trybunałów karnych ; Źródła i stosowanie prawa karnego międzynarodowego ; Legitymizacja prawa karnego międzynarodowego ; Zbrodnie międzynarodowe ; Zasady indywidualnej odpowiedzialności karnej ; Formy popełnienia zbrodni międzynarodowych ; Jurysdykcja uniwersalna oraz zasada komplementarności ; Podstawowe gwarancje procesowe międzynarodowego postępowania karnego ; Uczestnicy międzynarodowego procesu karnego ; Dowody i reguły postępowania dowodowego w międzynarodowym procesie karnym ; Przebieg postępowania przed międzynarodowymi sądami karnymi ; Polska jako uczestnik współpracy międzynarodowej w sprawach karnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93057 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Dysk optyczny zawiera pełny pakiet i pełną wersję dokumentów prawnych.
Bibliogr. s. 407-410.
Wykaz aktów prawnych s. 403-406, wykaz orzeczeń s. 411-412, źródła elektroniczne s. [413].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-91549 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
R. 1. WSTĘP DO EKONOMII MENEDŻERSKIEJ: 1. Czym jest ekonomia menedżerska? ; 2. Zagadnienia wstępne ; 3. Czynnik czasu ; 4. Struktura organizacyjna ; 5. Rynki ; 6. Integracja globalna ; 7. Podsumowanie ; Dodatek matematyczny ; Cz. I. RYNKI KONKURENCYJNE: R. 2. POPYT: 1. Wstęp ; 2. Popyt indywidualny ; 3. Popyt a dochody ; 4. Pozostałe czynniki popytu ; 5. Popyt rynkowy ; 6. Nadwyżka nabywcy ; 7. Popyt generowany przez przedsiębiorstwa ; 8. Podsumowanie ; Dodatek matematyczny ; R. 3. ELASTYCZNOŚĆ: 1. Wstęp ; 2. Elastyczność cenowa ; 3. Prognozy dotyczące poziomu popytu i wydatków ; 4. Inne rodzaje elastyczności ; 5. Okres przystosowania do zmian ; 6. Szacowanie wskaźników elastyczności ; 7. Podsumowanie ; Dodatek matematyczny ; R. 4. PODAŻ: 1. Wstęp ; 2. Koszty krótkookresowe ; 3. Krótkookresowa podaż indywidualna ; 4. Długookresowa podaż indywidualna ; 5. Podaż rynkowa ; 6. Nadwyżka sprzedawcy ; 7. Elastyczność podaży ; 8. Podsumowanie ; Dodatek matematyczny ; R. 5. RYNKI KONKURENCYJNE: 1. Wstęp ; 2. Konkurencja doskonała ; 3. Równowaga rynkowa ; 4. Zmiana poziomu podaży ; 5. Zmiana poziomu popytu ; 6. Okres przystosowania ; 7. Podsumowanie ; Dodatek matematyczny ; R. 6. WYDAJNOŚĆ EKONOMICZNA: 1. Wstęp ; 2. Kryteria wydajności ekonomicznej ; 3. "Niewidzialna ręka" rynku Adama Smitha ; 4. Decentralizacja zarządzania ; 5. Ciężar ekonomiczny ; 6. Podsumowanie ; Cz. II. SIŁA RYNKOWA: R. 7. KOSZTY: 1. Wstęp ; 2. Efekt skali ; 3. Efekt zakresu ; 4. Krzywa doświadczenia ; 5. Koszt alternatywny ; 6. Ceny transferow ; 7. Koszty utracone ; 8. Metody statystyczne ; 9. Podsumowanie ; R. 8. MONOPOL: 1. Wstęp ; 2. Źródła siły rynkowej ; 3. Ustalanie cen w warunkach monopolu ; 4. Zmiany popytu i kosztów ; 5. Reklama ; 6. Badania i rozwój ; 7. Struktura rynku ; 8. Monopson ; 9. Podsumowanie ; Dodatek matematyczny ; R. 9. USTALANIE CEN: 1. Wstęp ; 2. Cena jednolita ; 3. Całkowite różnicowanie ceny ; 4. Bezpośrednie różnicowanie segmentowe ; 5. Lokalizacja ; 6. Pośrednie różnicowanie segmentowe ; 7. Sprzedaż pakietowa ; 8. Wybór strategii cenowej ; 9. Podsumowanie ; Dodatek matematyczny ; R. 10. MYŚLENIE STRATEGICZNE: 1. Wstęp ; 2. Równowaga Nasha ; 3. Strategie losowe ; 4. Konkurencja czy koordynacja ; 5. Gry sekwencyjne ; 6. Posunięcia strategiczne ; 7. Warunkowane posunięcia strategiczne ; 8. Powtarzalność ; 9. Podsumowanie ; R. 11. OLIGOPOL: 1. Wstęp ; 2. Ustalanie cen ; 3. Moce produkcyjne ; 4. Wpływ na ceny i moce produkcyjne konkurentów ; 5. Ograniczanie konkurencji ; 6. Polityka ochrony konkurencji ; 7. Podsumowanie ; Dodatek matematyczny ; Cz. III. RYNKI NIEDOSKONAŁE: R. 12. EFEKTY ZEWNĘTRZNE: 1. Wstęp ; 2. Rachunek ekonomiczny ; 3. Optymalizacja efektów zewnętrznych ; 4. Efekty sieciowe ; 5. Dobra publiczne ; 6. Możliwość wykluczenia z konsumpcji ; 7. Podsumowanie ; Dodatek matematyczny ; R. 13. ASYMETRIA INFORMACJI: 1. Wstęp ; 2. Niedokładność informacji ; 3. Niekorzystna selekcja ; 4. Ocena stanu faktycznego ; 5. Screening ; 6. Przetargi ; 7. Signaling ; 8. Płatności warunkowe ; 9. Podsumowanie ; Dodatek matematyczny ; R. 14. MOTYWACJA I ORGANIZACJA: 1. Wstęp ; 2. Pokusa nadużycia ; 3. System motywacyjny ; 4. Ryzyko ; 5. Szantaż ; 6. Własność ; 7. Architektura organizacyjna ; 8. Podsumowanie ; R.15. DZIAŁALNOŚĆ REGULACYJNA: 1. Wstęp ; 2. Monopol naturalny ; 3. Rynek potencjalnie konkurencyjny ; 4. Asymetria informacji ; 5. Efekty zewnętrzne ; 6. Dobra publiczne ; 7. Podsumowanie ; Dodatek matematyczny ; ROZWIĄZANIA TESTÓW I WYBRANYCH PYTAŃ KONTROLNYCH.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100027 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
Bibliogr. s. 207-[224].
I. PRL: punkt startu ; II. Pierwsze kroki ku wolności: 1980-1981; III. Okres studiów i braku nadziei: 1982-1988 ; IV. Samorząd, jakiegoś my chcieli ; V. Własność, finanse, planowanie, gospodarka ; VI. Przełom: 1989 ; VII. Co się stało dalej?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95377 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse i Inwestycje)
Na s. tyt.: Publikacja uwzględnia zmiany MSSF 3 i MSR 27, których termin obligatoryjnego stosowania rozpoczął się 1 lipca 2009 r.
Bibliogr. s. [217].
1. Połączenia prawne spółek kapitałowych i ich rozliczenie w rachunkowości ; 2. Skonsolidowane sprawozdania finansowe ; 3. Konsolidacja jednostek współkontrolowanych ; 4. Wycena udziałów (akcji) w jednostkach stowarzyszonych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94199 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [189]-196. Indeks.
I. Archeologia a ochrona zabytków ; II. Archeologia a muzea ; III. Szczególne regulacje dotyczące archeologii ; IV. Archeologia w prawie międzynarodowym publicznym ; V. Wykonywanie zawodu archeologa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92891 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Tyt. oryg.: "The Manager's Step-by-step Guide to Outsourcing" 2006
Indeks.
CZ. I. PODSTAWY: 1. Witamy w świecie outsourcingu ; 2. Najnowsze wyniki badań na temat outsourcingu i jego wpływu na firmę ; CZ. II. KORZYŚCI I BARIERY: 3. Analiza poziomu ryzyka i korzyści ; 4. Określenie produktów i usług do pozyskania poprzez outsourcing ; 5. Kluczowe czynniki sukcesu w procesie wyboru dostawcy usług lub produktów ; 6. Plan przekazania dostawcy zleconych zadań ; CZ. III. ZAANGAŻOWANIE NA RZECZ ODNIESIENIA SUKCESU: 7. Budowanie zespołu ; 8. Potrzeba nowych umiejętności ; 9. Kluczowe czynniki sukcesu dla menedżerów ; 10. Przeszkody w realizacji programu outsourcingu i metody ich przezwyciężania ; 11. Pokonywanie barier kulturowych i językowych ; CZ. IV. UTRZYMANIE RÓWNOWAGI: 12. Równoważenie potrzeb ; 13. Zarządzanie zakończeniem programu outsourcingu ; CZ. V. BEZ NIESPODZIANEK: 14. Czynniki sukcesu outsourcingu ; 15. Zasoby konieczne do odniesienia sukcesu ; ZAŁĄCZNIK. Wpływ outsourcingu na zmiany wydajności według danych amerykańskiego Biura Statystyki Pracy (Bureau of Labor Statistic, BLS).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103131 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej